"Πορτραίτο του PIERRE RESTANY, (1930-2003)" 110Χ105 εκ., καμβάς,  "Μηχανική Τέχνη - Art Mecanique", σκηνοθετική αναμόρφωση τριών (3) διαστάσεων ως φωτισμένο σκηνικό του RESTANY, επεξεργασία εικόνας, αποτύπωση σε καμβά. Υπογραφή στο κάτω μέρος προς το κέντρο "Nikos". 
Ένα ιστορικό-μουσειακό και άκρως συλλεκτικό έργο MEC ART, αφού τον όρο και το περιεχόμενο της Mec Art τον συνέλαβε ως ιδέα και τον καθιέρωσε παγκοσμίως, ο ένας και μοναδικός φιλόσοφος της τέχνης του 20ου αι., Pierre Restany!!
Το παρακάτω σπουδαίο έργο αποτελεί μια παραλλαγή, σε μικρότερο μέγεθος, του μεγάλου έργου/εγκατάσταση (βλ. τελευταία εικόνα 400Χ1300Χ900) που παρουσίασε ο Κεσσανλής στην μεγάλη ΜΠΙΕΝΝΑΛΕ της ΒΕΝΕΤΙΑΣ το 1988 "Πορτραίτο του PIERRE RESTANY", όταν εκπροσώπησε την Ελλάδα με τον επίσης σπουδαίο Βλάση Κανιάρη. 
 
διατίθεται από σήμερα Δευτέρα 13/11 και για όποιον πραγματικά προλάβει, 
 
 O PIERRE RESTANY (1930- 2003) υπήρξε απ' τους μεγαλύτερους παγκοσμίως, τεχνοκριτικούς & φιλοσόφους της τέχνης στον 20ο αι., ο επονομαζόμενος και γκουρού της παγκόσμιας τέχνης, 
μέντορας του ANDY WARHOL, του HUNDERTWASSER και πολλών άλλων​,​ παγκοσμίου μεγέθους​,​ καλλιτεχνών μεταξύ των οποίων και πολλοί Έλληνες όπως PAVLOS, TSOCLIS κ.ά.)​.​
 Η Mec Art (Mechanical Art, Art Mecanique), Μηχανική τέχνη, είναι μια ρεαλιστική τάση στο χάρτη της τέχνης του '60, ορίζει ένα ρεύμα που εμφανίστηκε στην Ευρώπη περί το 1963 και οφείλει την καθιέρωση του ονόματός της στον Pierre Restany. Την πρώτη της δημόσια εμφάνιση την έκανε με την έκθεση «Φόρος τιμής στον Nicephore Niepce», (Hommage a Nicephore Niepce), στην παρισινή Galerie J. τον Οκτώβριο του 1965. 
Στην έκθεση συμμετείχαν ο Beguier, ο Γάλλος Alain Jacquet, οι Ιταλοί Mimmo Rotella και Gianni Bertini, ο Βέλγος Pol Bury και ο Έλληνας Νίκος Κεσσανλής. Βασική επιδίωξή τους ήταν η αναδόμηση της δισδιάστατης εικόνας με αποκλειστική εφαρμογή βιομηχανικών φωτομηχανικών μεθόδων. Τα έργα που παρουσιάζονται χρησιμοποιούν τις φωτογραφικές μεθόδους μεταφοράς κλισέ σε ποικίλα υπόβαθρα, όπως χαρτί, ύφασμα ή μέταλλο, με ενδιάμεσο τη μεταξοτυπία, προκειμένου να επιτρέψουν μια μηχανική αναπαραγωγή των εικόνων.
Σημείωση: 
Γεννήθηκαν και οι δύο την ίδια χρονιά (1930). O Restany πέθανε 29 Μαϊου 2003, και ο Κεσσανλής-όπως έχει γίνει ευρέως γνωστό- το "πήρε βαρέως", δεν άντεξε τον χαμό του αγαπημένου του φίλου, διότι πέρα από την βαθιά φιλία που τους συνέδεε, επέδειξαν τεράστια πνευματική προσέγγιση και συνοχή στην τέχνη, ο ένας από την μεριά της φιλοσοφίας της τέχνης και ο άλλος από την πλευρά της πράξης!!